Monday, 18 October 2010

dalam dunia, semua ada masalah. bukan ang sorang. aku boleh tolong aku tolong. sekarang aku x leh nk tolong. tak akan sbab aku tak tolong ang, ang nk trik muka ngn aku??mcm sial en??

mampoih p kayt ang la , aku malas dah nak layan ang. mcm aku nak kawan dgn ang sgt. tak qalat la nak jadi kawan ang. selama ni, aku bukan kawan dgn ang pon, ang yg sebok-sebok dgn aku.

aku dah selalu sangat dengar cerita ang. takde kawan baru nak cari kawan. kalau tak kutuk semua orang. konon ang paling bguih la.. menyampah!!cam aram!!!

sekarang nak ckp ang dah MALAS NAK KAWAN DGN ORANG TAK RETI NAK TOLONG KAWAN? wakluu! ang mcm good-good je. masa aku mintak tolong. aram ang nak muncul.

ada masalah baru terhegeh-hegeh nak mintak tolong aku? ingat aku ape?


p/s  :jgn pkiaq dri ang tuh bguih sgt nohh...bongoxxx!!!!