Sunday, 19 December 2010

hmm bingung!!!

=( im alone.... 


jka kbhagiaan utk aku dah xda dlm dnia ni,


aku redha kau ambil ku ya allah......

Friday, 3 December 2010

(^_*)

♥ Please dont leave me okay ? I need your LOVE sayangggggggggg ;') 

Sunday, 7 November 2010

up 2 u laaa!!!!

asyik2 p mncing ja..smpai aku pown ang x hirau en..hmm xpa la kwan ajk sat ja..aku ajk bnyak alsan ang en..aku taw ang kuaq ngn aku ari2..tp slah ka klu x kuaq ngn kwan2 ang...kuaq kita 2..neyh smpai x dan nk smbang sal hal kita..direct bwak mber ang..dh bwak mber xpa la aku pown ang wat mcm endah x endah ja..yala bg ang mber2 lgi pnting kan dri aku ngn fmuliy ang...ok fine..aku trima..tp ang kena ingt klu ang ssh bkn kwan ang yg tlong ang k..ang pown dh bsaq leh pkiaq sume t2..klu aku ckp bnyak pown bkn ada faedah ang wat supa t2 gak..klu aku ngn mber aku nk wat apa pown sume x leh..alsan aku pmpuan la apa la...awat laki t2 apa sgt..???o klu nma laki ja leh wat sume yg ang rsa nk wat la..butuh!!klu ang nk taw aku nk wat apa pown ang x dak hak nk hlng..!!aku taw bnda yg ang tguq t2 btoi..mcm ang nk kpuasan dri ang??aku pown mcm t2 gak..tp aku pkiaq ang!!tp ang???ada pkiaq aku..aku taw aku keras kpala gak kdang2..tp smetyme aku nk wat apa pown aku pkiaq gak psai ang..ok sal mlm neyh ang nk p mncing t2 ang p la..aku x kan ikut k...jnji!!!wlaupown aty aku mmg hancoq ah tgk pngai ang yg PENTINGKN mber2..ang p sonok2 ngn kwan ang k..aku bg green light kayt ang..tp ingt klu aku nk p mna2 ngn mber2 aku ang jgn nk maki2 aku kata mcm2 kayt aku..adil en????

Friday, 5 November 2010

bosan + sunyi = sediyh

Single bwink..couple pown bwink...dah 2 thun lbiyh kwan pown rsa busan ja..aku xtaw apa ang nk,apa yg aku nak pown ang x pham..boleh ka kita truskan hbngan kita neyh syg???aku dh xmmpu nk layan prasaan neyh..aku taw aku swang ja yg dok rsa mcm neyh..tp aku pown buntu nk lwan prsaan neyh mcm na??aku nk ja ang tlong aku buang sume prsaan t2,tp bila pkiaq blik prsaan neyh mai pown brpunce dri ang..kengkdang mulot aku ringan ja nk minx clash dri ang even aku taw aku x mmpu hdup tnpa ang..kita neyh atas nma couple ja ka syg???mybe ang dh muak tgk muka aku , lyan kerenah aku , klu nk pkiaq bnda neyh aku dh xlrat nk nangeih dh...aku sdar ayaq mata aku kotor untuk ang,,aku xlyak nk minx ang lap ayaq mata aku,,.ang dh xsyg aku kn..dh xdak istilah syg dlm hdup ang kn....aku taw dri aku neyh kasaq tp hakikat nya aku still mcm pompuan len yg mau kan sume t2..tp apa dya aku nk minx sume t2 dri ang,,aku neyh spa wat ang kn,,klu msa leh unduq , aku nk ja hdup cm dulu2 ngn ang..hepy ja..tp t2 sume hnya mimpi aku ja..xmngkin belaku.. i want you !!only you..!!understand.!!no other person can replace in my heart except u!!i need u..muahhh 


p/s :klu ang bca aku nk sgt ang yg dlu..windu TERsgt3..plizz!!pliz la change ur attitude for our relationship!!

Wednesday, 3 November 2010

               9 Cara Untuk Mengetahui Kamu Mencintai Seseorang...
9:
Kamu bercakap dengan dia hingga lewat malam dan bila kamu tidur, kamu masih teringat padanya
8:
Kamu berjalan dengan perlahan sekali bila bersama dengannya.
7:
Kamu rasa serba tak kena bila berjauhan dengannya.
6:
Kamu akan tersenyum bila kamu mendengar suaranya.
5:
Bila kamu memandangnya, kamu tidak nampak orang lain di sekeliling. Kamu hanya nampak dia...

4:
Dia adalah segalanya yang kamu ingin fikirkan.
3:
Kamu perasan kamu sentiasa senyum apabila kamu memandangnya.
2:
Kamu akan melakukan apa sahaja untuk membolehkan kamu berjumpa dengannya.
1:
Semasa kamu sedang membaca ini, dalam fikiran kamu terbayang wajah dia sahaja.

Friday, 29 October 2010

RinDu + sEdiH

                                                           RinDu + sEdiH                                                                                                                                                             seyes aku rindu kenangan ngn ang .yg happy dulu..awat ang cepat berubah??awat?awat ang bnyak sakitkan hati aku?ah!ang dah tak sayang aku lagi ka!
                                             me:sayang sue ark?
                                     he:mstylah sayang awat tnya?
(ayat yang selalu ang ungkapkan..tp awat selalu buat aku sakit aty?)why?
mybe sbb kita dh lama ke?ini baru 2thun 9bln..belum cukup lama tp kita selalu gado..
aku taw ang selalu da prob tp pls memahami!aku tak ada sapa2 lagi yang aku nak share prob,ang sahaja memahami aku tp ang jgak la yg selalu sakitkan hati aku!pls n pls!change ur attitude for our relationship! ..end..

mood:sad+cry
p/s:hope we still together n always together :(

Monday, 18 October 2010

ily !
imy ! 
i need u !
dalam dunia, semua ada masalah. bukan ang sorang. aku boleh tolong aku tolong. sekarang aku x leh nk tolong. tak akan sbab aku tak tolong ang, ang nk trik muka ngn aku??mcm sial en??

mampoih p kayt ang la , aku malas dah nak layan ang. mcm aku nak kawan dgn ang sgt. tak qalat la nak jadi kawan ang. selama ni, aku bukan kawan dgn ang pon, ang yg sebok-sebok dgn aku.

aku dah selalu sangat dengar cerita ang. takde kawan baru nak cari kawan. kalau tak kutuk semua orang. konon ang paling bguih la.. menyampah!!cam aram!!!

sekarang nak ckp ang dah MALAS NAK KAWAN DGN ORANG TAK RETI NAK TOLONG KAWAN? wakluu! ang mcm good-good je. masa aku mintak tolong. aram ang nak muncul.

ada masalah baru terhegeh-hegeh nak mintak tolong aku? ingat aku ape?


p/s  :jgn pkiaq dri ang tuh bguih sgt nohh...bongoxxx!!!!

Sunday, 17 October 2010

♥♥♥hmm kmlasan mlnda dri aku ♥♥♥ 
♥♥♥ hahahaha....♥♥♥
♥♥♥nk blik x mau nk blik x mau sma bnyakk...♥♥♥
♥♥♥so kptsan mktmad x mau blik..hehe..♥♥♥
♥♥♥biaq ah depa nk kta apa pown..wat eve..huhu.♥♥♥
♥♥♥jnji aku dpt dok ngn en.bopren buchux aku n puas lepaih windu aku kayt dy..♥♥♥ 
♥♥♥~ahaksss~♥♥♥
            ♥♥♥ muahhxx ketat2 kayt en.bopren kuhh..!!♥♥♥

Sunday, 3 October 2010

.stadium.

tengs buchux bwak aku p tgk bola..
    walaupown seri (0-0) ..best sgt2..
mcm2 owg.mcm2 ragam aku leh tgk..
    yg pling syok leh tgk kyril muhymin real..huh encem..hehe
byak gila mkn..tmbah kak yus agie la..xdan game nk start dh sapu nsik lemak.koci ngn       brger...kulit koci jgn nk kta la penuh kayt tmpat dy..
   dok kayt stadium t2 mcm2 dgr,bnyi gendang lah,maki tok sah dok cqita la,men cam aram skiyt kena boo la..
   yg lawak t2 aku pown wat kalot maki gak..pdahal x taw apa about bola..haha
yg kcian nya kayt buchuk aku la..hehe..dy la mngsa aku nk tnya..(awat mad jd apa,awat  depa boo..)
   soe ptong stim ang nk tgk bola...hikhik



wif mad alep..


deq liya semangat ijau kning...kuikui

wif en.bopren !!

















p/s to ang; klu nk p agie gtaw nahh..nk itut gakk..hehe


Saturday, 2 October 2010

♥♥♥ yeye..sok mY buchux ajak g tgk bola at stadium . sonok gilaq . minx2 jd la nahh.. namo xjd lak . dh lma tqingin nk ikuyt p tgk bola . bkan apa salu aku nk p ang msty kata "xyah la malu ang taw dak bawak awek,teqa nk p kayt tempat ddok dok kena boooo situ la..ang mau kena mcm t2 . dh ang swang pmpuan"..cdeyh gax dy kta lagu t2 (dy nk jga ang la t2 bodo,t2 pown x qeti2 lg ka) ...tp kli neyh nseb mber dy bwak ank n bini dy p . so, ada pluang ah nk ajk aku ..horeyyyy..hikhikhik..xsbax nk tggu esok..♥♥♥




♥♥♥ p/s : b i ilysm .... muahhxx ♥♥♥

sewel ... ngeee

♥♥♥ hadoi dh kul 5.55 am . 
aku dok umah sewa sma , dok umah aku sndri pown sma . 
owg len tdox mnonggek pongkoq2 , yg aku kalot dok tekan tekan keyboard lg pagi2 buta neyh . 
xleh tdox awat x taw . 
en,bopren dh blyaq smpai mna pown aku xtaw la dy t2 , snang sgt tdox . 
ntah smpai mna pown aku xtaw . 
en.bopren klu leh tdox mmg tok sah dok kta apa la . 
punggai ngn batu pown blum tntu en.bopren nk bngun . 
wat skiyt aty ja . so biaq ja ah...♥♥♥

♥♥♥ p/s to ang :sok en.bopren jgn lupa tfon aku gtaw dulu nahhh...