Sunday 3 October 2010

.stadium.

tengs buchux bwak aku p tgk bola..
    walaupown seri (0-0) ..best sgt2..
mcm2 owg.mcm2 ragam aku leh tgk..
    yg pling syok leh tgk kyril muhymin real..huh encem..hehe
byak gila mkn..tmbah kak yus agie la..xdan game nk start dh sapu nsik lemak.koci ngn       brger...kulit koci jgn nk kta la penuh kayt tmpat dy..
   dok kayt stadium t2 mcm2 dgr,bnyi gendang lah,maki tok sah dok cqita la,men cam aram skiyt kena boo la..
   yg lawak t2 aku pown wat kalot maki gak..pdahal x taw apa about bola..haha
yg kcian nya kayt buchuk aku la..hehe..dy la mngsa aku nk tnya..(awat mad jd apa,awat  depa boo..)
   soe ptong stim ang nk tgk bola...hikhik



wif mad alep..


deq liya semangat ijau kning...kuikui

wif en.bopren !!

















p/s to ang; klu nk p agie gtaw nahh..nk itut gakk..hehe